مقایسه تاثیرآموزش احیا قلبی-ریوی پایه به دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم بر آگاهی و مهارت پرسنل جدیدالورود پرستاری و مامایی مرکز آموزشی-درمانی فاطمیه در دوران محدودیت های کرونا 1401 - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/8/9
بررسی مهارت های ارتباطی استاد و دانشجو و ارتباط آن با ویژگیهای زمینهای از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال 1401 - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/4
مقایسه تدریس آزمایشگاه فیزیولوژی با استفاده از روش سامانه مدیریت یادگیری و کلاس های آنلاین بر میزان رضایتمندی دانشجویان رشته پزشکی عمومی - پذیرفته شده در 1402/11/25
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر موبایل مهارتهای برقراری ارتباط مؤثر بر تابآوری، استرس ادراکشده و عملکرد دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل - پذیرفته شده در 1402/10/2
بررسی رابطه تابآوری تحصیلی با درگیریتحصیلی با میانجی خودکارآمدیتحصیلی(مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران) - پذیرفته شده در 1402/10/5
مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم [tDCS] و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاهمدت بر بهبود عملکرد حافظه بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/6/7
بررسی تطبیقی الگوهای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در ایران و کشورهای توسعه یافته(مطالعه موردی آمریکا و اسپانیا) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/4/18
تدوین برنامه آموزش مهارتهای حل مساله و اثربخشی آن بر مهارتهای تنظیم هیجان و اضطراب اجتماعی نوجوانان دچار اختلال اتیسم با عملکرد بالا - پذیرفته شده در 1402/4/8
ضرورت تشکیل کمیته تعاملی دانشجویی برای ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/1/24
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری آموزش از دور بر مبنای انگیزش تحصیلی و یادگیری خودراهبر با تاکید بر نقش میانجی تفکر انتقادی در دانشگاه های مجری آموزش از دور - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/1/11
اثربخشی مداخله مبتنی بر مدل جامع تجربه زیسته سازگاری بر ابعاد سازگاری دانشگاهی دانشجویان ناسازگار سال اول دانشگاه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/12/27
مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و مداخله مثبتگرا بر سلامت عمومی و سبک زندگی بیماران قلبی عروقی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/12/27
دیدگاه کارورزان و دستیاران پزشکی در مورد برگزاری گزارش صبحگاهی به دو روش حضوری و مجازی در دوران پاندمی کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی بابل - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در 1401/10/29
تاثیر سه برنامه آموزشی شعرکودکانه اصلاحی پاسچرال با و بدون تمرینات اصلاحی معمول بر وضعیت سر و شانه به جلو دانشآموزان 10-8 ساله - پذیرفته شده در 1401/10/25
بررسی رابطه بین نمرات آزمون های پیش کارورزی و صلاحیت بالینی فراگیران ورودی های 1387 الی 1392 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/6/27
عنوان شناسایی مؤلفه های دانشگاه بین المللی و ارایه الگوی مناسب برای نظام آموزش عالی ایران از نظر صاحب نظران: یک مطالعه ترکیبی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/7/16
ارزیابی اثربخشی بازیدرمانی بر عملکرد خواندن، مشکلات خواندن و تحملناپذیری بلاتکلیفی در دانشآموزان دارای اختلال اختصاصی یادگیری همراه با نقص در خواندن - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/10/26
مدل یابی ساختاری تعارض سازمانی براساس استرس شغلی با نقش میانجی کیفیت زندگی در مدیران حوزه آموزش دانشگاه های تبریز - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/14
طراحی مدل ساختاری رفتارهای تسهیلکننده سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور بر اساس جو مدرسه با نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان - پذیرفته شده در 1400/10/8
مقایسه سطح رضایتمندی دانشجویان پزشکی از بخش های درمانی (ماژور و مینور) با میزان احساس تسلط بر مهارت های بالینی در بخش های اصلی و فرعی در دوره اینترنی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/4/6
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهزیستی ذهنی، شایستگی آموزشی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری - پذیرفته شده با تصحیحات در 1398/11/20
بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه ی پایش بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی: پیمایش دیدگاه خبرگان دانشگاه های کلان منطقه یک - پذیرفته شده در 1398/4/18