[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML پایش ارشادگری استادان دانشکده پرستاری از دیدگاه دانشجویان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/11/18
طیب مرادیان ، جمیله مختاری نوری ، فریال خمسه ، علیرضا کسری ، محسن ملاهادی
XML مقایسه میزان اثربخشی آموزش بیمار توسط پرستار از دیدگاه بیماران - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/11/11
سجاد محمدزاده سرحدی ، عزیزالله اربابی سرجو
XML ارائه الگوی ارتقاء نظام ارزشیابی آموزش پزشکی - پذیرفته شده در 1402/11/21
مرتضی ضیغمی ، محمود ابوالقاسمی ، غلامرضا شریفی راد
XML مدل توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش بر اساس رویکرد ارتقای عملکرد - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/10/21
نادر بهلولی ، حسن پناهی ، ناصر فقهی فرهمند ، مرتضی هنرمندعظیمی
XML تدوین الگوی سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور بر اساس انگیزش ورزشی با نقش تعدیل‌کنندگی شبکه‌های اجتماعی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/9/11
معصومه مجیدی پرست ، رضوان یزدی ، سجاد مومنی
XML مقایسه تاثیرآموزش احیا قلبی-ریوی پایه به دو روش آموزش چهره به چهره و نمایش فیلم بر آگاهی و مهارت پرسنل جدیدالورود پرستاری و مامایی مرکز آموزشی-درمانی فاطمیه در دوران محدودیت های کرونا 1401 - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/8/9
آذر چاوشیان ، ناهید رادنیا ، الهه طالبی قانع ، مریم گروسیان ، ندا علی محمدی
XML بررسی مهارت های ارتباطی استاد و دانشجو و ارتباط آن با ویژگی‌های زمینه‌ای از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال 1401 - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/4
زینب سادات موسوی ، احمد معصومی ، زهره قمری زارع
XML انگیزش تحصیلی و ارتباط آن با کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی در دانشجویان پزشکی بیرجند - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/5
بتول اقبالی ، کوثر صالحی ترابی ، ملیحه رام
XML تاثیر مقایسه‌ای کلاس وارونه و کلاس پازل بر استدلال بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری - پذیرفته شده در 1402/9/3
فاطمه بهرام نژاد ، زهرا اسعدی ، آلن جکسون ، مریم علیزاده ، پریسا غلامرضا مهنی ، فرشاد شریفی ، مریم اسماعیلی
XML مقایسه تدریس آزمایشگاه فیزیولوژی با استفاده از روش سامانه مدیریت یادگیری و کلاس های آنلاین بر میزان رضایتمندی دانشجویان رشته پزشکی عمومی - پذیرفته شده در 1402/11/25
مریم رادان ، خجسته حسینی نژاد
XML پیامدهای راهبردهای مورداستفاده اساتید در فرآیند تغییر برنامه درسی قصد شده - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/3
تادره دواتگر بدیع ، یوسف ادیب ، بهنام طالبی ، زرین دانشور
XML طراحی و روان‌سنجی (اعتبار‌یابی) ابزارسنجش توسعه‌ی سازمان‌های آموزشی با تاکید بر پیشران‌های کارآفرینی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/9/15
سکینه یزدانی ، نگین جباری ، فریدون آزما
XML بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر موبایل مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر بر تاب‌آوری، استرس ادراک‌شده و عملکرد دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل - پذیرفته شده در 1402/10/2
صدیقه حنانی ، نسترن دژگام ، فردین امیری ، نمامعلی آزادی
XML اثربخشی یادگیری معکوس بر سواد سلامت در درس علوم تجربی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/11/13
ندا نجف زاده نظام اباد ، عیسی برقی ، غلامرضا گلمحمدنژاد بهرامی
XML بررسی رابطه تاب‌آوری تحصیلی با درگیری‌تحصیلی با میانجی خودکارآمدی‌تحصیلی(مطالعه موردی:‌دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران) - پذیرفته شده در 1402/10/5
مریم قاسمی گودرزی ، مریم تقوایی یزدی ، شعبان حیدری
XML همبستگی شوخ طبعی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم - پذیرفته شده در 1402/9/3
آرین غمخوار رودپشتی ، مهسا حاجی محمدحسینی ، فاطمه شریفی فرد ، اعظم حسین پور
XML پیش بینی پدیده وانمودگرایی در دانشجویان بر اساس سبک های دلبستگی، عزت نفس و شفقت به خود در دوران همه گیری کووید-19 - پذیرفته شده در 1402/9/4
محمدرضا تمنایی فر ، نسیم رضایی
XML توسعه و راه اندازی برنامه‌های بین رشته‌ای مرتبط با سرطان و طب سنتی: چالش‌ها و فرصت‌ها - پذیرفته شده در 1402/10/5
داریوش مسلمی ، جمیله آقاتبار رودباری ، نرجس گرجی ، مهدی مقدسی
XML تاثیر آموزش ذهن‌آگاهی مبتنی بر وب بر خودتنظیمی تحصیلی، اعتماد به نفس و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در 1402/4/28
مجتبی رضایی راد ، فائزه اصغری قاجاری
XML طراحی و اعتبار‌یابی ابزار سنجش تدریس پژوهی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/6/14
ناهید احمدی ، مریم تقوایی یزدی ، سعید صفاریان همدانی
XML بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حلقه کندوکاو فلسفی بر هوش اخلاقی و شادکامی دانش آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/12/26
سید نورالدین محمودی ، گلستان صیاح کوکیانی
XML مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم [tDCS] و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاه‌مدت بر بهبود عملکرد حافظه بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/6/7
آرزو مجرد ، اسماعیل صدری دمیرچی ، علی شیخ الاسلامی ، علی رضایی شریف ، وحید عباسی
XML نقش برنامه درسی پنهان بر نگرش به اتانازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان - پذیرفته شده در 1402/6/6
وحید منظری توکلی
XML بررسی تطبیقی الگوهای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در ایران و کشورهای توسعه یافته(مطالعه موردی آمریکا و اسپانیا) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/4/18
مریم سادات نجفی ، ملیحه اصغری
XML پیش بینی انطباق‌پذیری مسیرشغلی بر اساس سواد دیجیتال، هوش هیجانی و رفتارهای پیشتازانۀ مسیرشغلی در دانشجویان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/10/9
مرضیه ملکیها
XML تدوین برنامه آموزش مهارتهای حل مساله و اثربخشی آن بر مهارتهای تنظیم هیجان و اضطراب اجتماعی نوجوانان دچار اختلال اتیسم با عملکرد بالا - پذیرفته شده در 1402/4/8
روح الله فتح آبادی ، پرویز شریفی درآمدی ، سعید رضایی ، علی دلاور
XML بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/3/5
مرتضی خاقانی زاده ، فریال خمسه ، مسعود سیرتی نیر
XML الگوی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه مناطق کم-برخوردار: نظریه داده‌بنیاد - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/3/21
ایمان سیدمحرمی ، حسین کارشکی ، سیدعلی کیمیایی ، مریم بردبار
XML سنتزپژوهی مؤلفه‌های شایستگی مدرسان آموزش پزشکی در زمینه آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی - پذیرفته شده در 1402/8/14
فرانک اسدی شریف ، جهانگیر یاری حاج عطالو ، عیسی رضایی ، یوسف ادیب ، عزیز کامران
XML بررسی درک دانشجویان از فرایندکار گروهی و عملکرد گروه در آموزش مجازی دانشجویان پرستاری در دوران کووید 19 - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/3/2
مرضیه عادل مهربان ، کامیار جدیدالسلام
XML ارائه ی الگوی مفهومی آسیب های فرایند انتخاب رشته تحصیلی ورود به دانشگاه: یک مطالعه ی داده بنیاد - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/2/25
قادر نعیمی ، حسین قمری گیوی ، اسماعیل صدری دمیرچی ، علی شیخ الاسلامی
XML کیفیت آموزش بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دوره پاندمی کرونا - پذیرفته شده در 1402/1/17
معصومه اطاقی ، افسانه رئیسی فر ، آرمان آزادی ، علی نورمرادی
XML بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اهمال‌کاری تحصیلی مک کلوسکی در محیط دانشگاهی - پذیرفته شده در 1402/2/2
حسین پورموسی
XML بررسی رابطه بین رضایت از رشته تحصیلی با درگیری تحصیلی و خوشبینی تبیینی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در 1402/2/31
علی افشاری ، نیکو مجدی نسب ، میترا قاسم پور
XML ضرورت تشکیل کمیته تعاملی دانشجویی برای ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/1/24
هدیه موسوی ، حمید یزدانی نژاد ، پرستو پارسائی محمدی ، جواد زارعی ، زهره انجم شعاع ، نوید محمدی زاده ، امیرعباس عزیزی
XML واکاوی صلاحیت های حرفه‌ای معلمان در آموزش‌های مجازی: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در 1402/8/30
مائده قلبی آهنگری ، علی اصغر بیانی ، حسن صائمی ، حسین فکوری حاجی یار ، محمد مهدی نادری
XML طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری آموزش از دور بر مبنای انگیزش تحصیلی و یادگیری خودراهبر با تاکید بر نقش میانجی تفکر انتقادی در دانشگاه های مجری آموزش از دور - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/1/11
شراره کوثری مقدم ، مهران فرج الهی ، محمدرضا سرمد ، حسین زارع
XML آموش با روش یادگیری مبتنی بر حل مسئله: تدریس بیماریهای ویروسی پوست برای دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده با تصحیحات در 1402/1/5
داود طهماسب زاده شیخلار ، یوسف ادیب ، فرناز لیموئی ، ارمغان قره آغاجی زارع ، محمدرضا رنجکش ، افسانه رادمهر
XML انتظارات ملی و واقعیت‎های بومی: تجربه دبیران دوره اول متوسطه استان هرمزگان از تغییر برنامه درسی - پذیرفته شده در 1402/2/24
ضیاالدین سالاری ، حسین زینلی پور ، نعمت الله موسی پور ، عبد الوهاب سماوی
XML ارائه الگوی مفهومی مهارتهای ارتباطی میان فردی مدیران و کارکنان آمورشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/11/1
شهلا مرادی ، منیژه ذکریایی ، محمد مسعود وکیلی
XML تبیین و شناسایی مولفه های برنامه درسی آموزش شیمی دوره دوم متوسطه بر اساس رویکرد کاوشگری) (IBSE - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/12/11
آرزو ستاری فر ، جعفر قهرمانی ( نویسنده مسئول ) ، داود طهماسب زاده شیخلار
XML اثربخشی مداخله مبتنی بر مدل جامع تجربه زیسته سازگاری بر ابعاد سازگاری دانشگاهی ‌دانشجویان ناسازگار سال اول دانشگاه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/12/27
سمیرا چناری ، شهرام واحدی ، منصور بیرامی ، علی قره داغی
XML طراحی و اثربخشی بسته آموزشی سواد رسانه ای در گرایش به رفتارهای نابهنجار دانش آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/11/15
معصومه ضرب استجابی ، مژگان سپاه منصور ، افسانه قنبری پناه ، ارسیا تقوا
XML واکاوی شایستگی های کلیدی اعضای هیأت علمی به منظور آموزش برای پایداری، مورد مطالعه: دانشگاه فنی و حرفه ای - پذیرفته شده در 1401/10/24
احسان فقیری کاریزی ، ابراهیم صالحی عمران ، صادق صالحی
XML ارتقاء خودسامان دهی درمحیط شبکه‌های اجتماعی مجازی با کاربست مدل آموزش تفکر - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/11/21
حسین مرادی مخلص ، جمشید حیدری ، مرتضی شاه مرادی
XML مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و مداخله مثبت‌گرا بر سلامت عمومی و سبک زندگی بیماران قلبی عروقی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/12/27
عباس میرزایی ، احمد علی پور ، مجید صفاری نیا
XML شناسایی پیشایندهای مدرسه زندگی با رویکرد فراترکیب - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/5/31
شیوا ملکی ، عادل زاهد بابلان ، علی خالق خواه ، حسین تقوی
XML دیدگاه کارورزان و دستیاران پزشکی در مورد برگزاری گزارش صبحگاهی به دو روش حضوری و مجازی در دوران پاندمی کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی بابل - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در 1401/10/29
حسن عابدی ، سید صدیقه سلیمانیان ، هدی شیرافکن ، مینا گالشی ، سمیه اولادی ، آسیه شعبانی ، فاطمه جعفریان
XML نگرش اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نسبت به عملکرد ‌آموزش مجازی در طول همه گیری کووید-19‌ - پذیرفته شده در 1401/10/23
سارا همتی ، فاضل محمدی مقدم ، الهه توسلی ، اکبر سلیمانی بابادی ، شهرزاد حبیبی ، داریوش قلی پور ، مرضیه فرهادخانی
XML شناسایی چالش های توسعه رهبری نوآورانه در سازمان های آموزشی با رویکرد کیفی - پذیرفته شده در 1401/9/19
مرتضی جاویدپور ، عادل زاهد بابلان ، حسین تقوی ، مهدی معینی کیا
XML تاثیر سه برنامه آموزشی شعرکودکانه اصلاحی پاسچرال با و بدون تمرینات اصلاحی معمول بر وضعیت سر و شانه به جلو دانش‌آموزان 10-8 ساله - پذیرفته شده در 1401/10/25
رضا رجبی ، مرضیه مختاری کرچگانی ، محمد کریمی زاده اردکانی
XML بررسی رابطه بین نمرات آزمون های پیش کارورزی و صلاحیت بالینی فراگیران ورودی های 1387 الی 1392 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/6/27
محمدرسول ظهورسلیمانی ، امید یقینی ، اطهر امید ، لیلا ملکی ، آتوسا اسماعیلی
XML الگوی پذیرش و استفاده از تکنولوژی دیجیتال توسط معلمان: یک مرور سیستماتیک - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در 1401/9/4
بخشعلی نجف زاده ، دکتر عیسی برقی ، دکتر ابوالفضل قاسم زاده
XML بررسی نقش واسطه ای فرسودگی تحصیلی در رابطه بین اشتیاق تحصیلی و کمالگرایی با تعلل ورزی تحصیلی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/9/27
امیدعلی محمدی ، علیرضا حیدری ، زهرا افتخاری صعادی ، رضا جوهری فرد
XML طراحی الگوی ارزیابی تکوینی کلاس‌های درس مجازی در دوران پاندمیک - پذیرفته شده در 1402/3/23
مرضیه منیری ، مسعود گرامی پور ، حسن رستگار پور
XML اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر اشتیاق تحصیلی و رشد اجتماعی فراگیران - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/10/7
مریم جنادله خیونی ، مریم روشن ، لیلا کوثری اصفهانی3 ، شقایق هاشمی شکفته
XML مجموعه داده های ضروری در طراحی لاگ بوک الکترونیکی در کارآموزی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/6/10
حمیده احتشام
XML عنوان شناسایی مؤلفه های دانشگاه بین المللی و ارایه الگوی مناسب برای نظام آموزش عالی ایران از نظر صاحب نظران: یک مطالعه ترکیبی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/7/16
مهدی شریفی ، فریبا کریمی ، نرگس سعیدیان
XML اثربخشی طراحی آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در 1401/8/16
محمد زارع ، محمد رضا نیلی ، خدیجه علی آبادی ، اسماعیل زارعی زوارکی ، محمد عسکری
XML مدل‌یابی رویکردهای سطحی و عمقی یادگیری دانشجویان پزشکی در آموزش مجازی براساس هیجانات تحصیلی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/9/7
شراره خدابخشی ، محمدآقا دلاورپور ، شهاب مرادی ، علی محمدرضایی
XML ارزیابی اثر‌بخشی بازی‌درمانی بر عملکرد خواندن، مشکلات خواندن و تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی در دانش‌آموزان دارای اختلال اختصاصی یادگیری همراه با نقص در خواندن - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/10/26
فاطمه سوری ، داود تقوایی ، محمدمهدی جهانگیری
XML عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا مبتنی بر مدل توسعه یافته پذیرش فناوری - پذیرفته شده در 1401/5/13
سپیده جعفری
XML بررسی و مقایسه ی عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی سهمیه ای و غیر سهمیه ای در مقطع دکترای حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی دزفول - پذیرفته شده در 1401/9/7
میثم مردسلطانی ، عزیز کسانی ، عباس حیدری مقدم ، محمدامین بهمنش ، مبینا غلامی ، سیده مهسا پورموسوی
XML مدلیابی علی تعهد مذهبی براساس هوش معنوی و توانمندیهای منش با نقش میانجی هوش موفق در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده در 1401/3/31
فائزه جهان ، حدیثه حسنان
XML تجارب زیسته متخصصان حوزه کاشت حلزون شنوایی از بکارگیری راهبردهای آموزشی مبتنی بر استعاره‌ در درک زمان کودکان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/9/19
فاطمه رئیسی ، مینا ریاسی
XML شناسایی مدل مفهومیِ تفکر طراحی در آموزش علوم پایه با استفاده از رویکرد فراترکیب - پذیرفته شده در 1402/4/31
الهه کشاورز ، فاطمه مشکبید
XML تبیین مولفه های تاثیر گذار بر آموزش خرد گرا با تاکید بر پرورش توانایی استدلال بالینی در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/11/17
پرهام درگاهی ، سید حمیدرضا علوی ، مراد یاری دهنوی
XML ارائه الگوی آینده‌پژوهی در آموزش علوم پزشکی با استفاده از روش تحقیق آمیخته - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/1/12
فاطمه حسن پور ، فاطمه طاهری ، وحید فلاح
XML بررسی تدریس مجازی اساتید علوم پایه دانشگاه های علوم پزشکی کشور: مطالعه کیفی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/4/4
علیرضا آتش پنجه
XML مدل یابی ساختاری تعارض سازمانی براساس استرس شغلی با نقش میانجی کیفیت زندگی در مدیران حوزه آموزش دانشگاه های تبریز - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/14
بهنام طالبی ، احد خلیل زاده ، اسداله خدیوی
XML تاثیر آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر نشانههای اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر کمرو - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/5
فاطمه کریمی آذر
XML طراحی رویکردهای نوین برنامه درسی درآموزش و ارزش یابی پیشرفت تحصیلی مراکزآموزشی ایران(پژوهش آمیخته) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/11
علی اصغر بیانی ، حسین خدری ، حسین فکوری حاجی یار ، حسن صائمی
XML ارزیابی ادراکات و انتظارات دانشجویان از سیستم آموزش الکترونیکی دانشگاه کاشان - پذیرفته شده در 1401/8/11
حمید رحیمی ، احمد مدنی
XML همبستگی هوش هیجانی و خودکارآمدی با مهارت‌های ارتباطی گروهی از دانشجویان پیراپزشکی - پذیرفته شده در 1401/7/27
فاطمه شریفی فرد ، حمید آسایش ، مهسا حاجی محمدحسینی ، محمد عرفانی فر ، حسین شریفی فرد ، اعظم حسین پور
XML ارزیابی وضعیت اخلاق تحصیلی در آموزش مجازی در دوران کووید 19 در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/2/1
کوکب بصیری مقدم ، عباس صادقیان ، راهله برادران ، آرش حمزه ای ، الهه رنجبر
XML تطبیق کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان رشته اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان - پذیرفته شده در 1400/12/8
معصومه حسنلو ، میترا پیامی بوساری ، الهام صلاحی ، احمد عبداللهی ، ابوالفضل خدابنده ، سارا بیگدلی
XML طراحی مدل ساختاری رفتارهای تسهیل‌کننده سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور بر اساس جو مدرسه با نقش میانجی‌ خوش‌بینی تحصیلی در دانش‌آموزان - پذیرفته شده در 1400/10/8
لیلا حیدریانی ، عزت اله قدم پور ، محمد عباسی
XML اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس در درس روش تحقیق دوره کارشناسی با استفاده از بستر آموزش الکترونیکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/17
هادی مصدق ، آرش زارع زردینی
XML شناسایی شاخص‌های نهادینه کردن آینده پژوهی در دانشگاه فرهنگیان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/3/18
غلامرضا رضازاده ، توران سلیمانی ، صدرالدین ستاری
XML تأثیر آموزش فلسفه ورزی با داستان‌های بومی- ایرانی بر قضاوت اخلاقی و تفکر نقادانه دانش آموزان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/8/22
سیده مهنوش سیدمحمودی ، طاهر تیزدست ، حمیدرضا وطن خواه ، جواد خلعتبری ، شهره قربان شیرودی
XML بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل از شیوه آموزشی سنتی (مربی بالینی) و شیوه آموزشی همتایان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/25
لیلا ساداتی ، زهرا نوری ، صدیقه حنانی ، اعظم ساعی ، نازنین صراف ، آذین عرب خزاعی ، آذر عرب خزاعی ، افسانه عسکرخواه
XML تبیین درگیری شغلی معلمان بر اساس جو اخلاقی مدرسه و کیفیت زندگی کاری شان (مورد مطالعه: معلمان شهرستان کاشان) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/9/8
شیرین عبدالوهابی ، حمید رحیمی
XML راهکارهای افزایش مشارکت دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در فرآیند یادگیری با تأکید بر مهارت های تفکر انتقادی - پذیرفته شده در 1400/4/2
سولماز نورآبادی ، محمدرضا کاظمی
XML بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نمایش فیلم بر خودکارآمدی بیماران پیوند کلیه در مراقبت از خود - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/6/27
زهرا کرد یزدی ، شیوا خالق پرست ، شیوا سماوات ، فرزانه فتوحی ، هومن بخشنده ، حسین مردان پرور
XML ارائه الگوی مبتنی برتاثیر ارتباط صنعت و دانشگاه بر بازار دانش از دیدگاه خبرگان دانشگاهی - پذیرفته شده در 1400/3/24
خدیجه بریمانی ، ترانه عنایتی
XML مقایسه سطح رضایتمندی دانشجویان پزشکی از بخش های درمانی (ماژور و مینور) با میزان احساس تسلط بر مهارت های بالینی در بخش های اصلی و فرعی در دوره اینترنی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/4/6
عزیزالله مجاهد ، بهزاد ریگی کوته ، محمد رضا عسکری بهراسمان ، جاوید دهقان حقیقی
XML مؤلفه‌ها و شاخص‌های کمی و کیفی بهره‌وری در مراکز آموزشی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/12/10
امیرحسن طالبیان ، غلامرضا ویسی ، سیف اله فضل الهی
XML طراحی و تبیین مدل مدیریت کوانتومی با رویکرد یادگیری سازمانی دردانشگاه علوم پزشکی زاهدان - پذیرفته شده در 1400/1/17
ملیحه غریبی ، مهدی زیرک ، حسین مومنی مهموئی ، یوسف مهدی پور
XML مقایسه دیدگاه دانشجویان رشته اتاق عمل در مورد شناخت شغلی و انگیزش حرفه‌ ای - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/2/20
فاطمه شهبازی ، محبوبه خباز مافی نژاد ، حامد سارانی ، داریوش رستمی ، آزاده سیاری فرد ، لیلا رضایی شیرمرد
XML آموزش مبتنی بر طرحواره رویکردی موثر در حل مسائل کلامیِ ریاضی در دانش-آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/3/9
امید ابراهیمی ، رحیم بدری گرگری ، شهروز نعمتی ، تورج هاشمی
XML بررسی مدیریت چرخش مغزها در نظام آموزشی عالی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/11/15
عظیم استادی ، کیومرث نیازآذری ، نگین جباری
XML طراحی الگوی کارراهه شغلی بیرونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/7/27
محمد فتاحی ، حسن قلاوندی ، محمد حسنی
XML جستاری بر تجارب پزشکان از نیاز به آموزش مهارتهای رهبری در مدیریت سلامت، مطالعه پدیدارشناسانه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/11
نسرین سلیمانی ، بهنام طالبی ، جهانگیر یاری
XML شناسایی عوامل پیشران کلیدی تأثیرگذار بر همکاریهای علمی بین المللی در آموزش عالی: مطالعه ای کیفی - پذیرفته شده در 1399/10/2
شهرام مهرآور گیگلو ، علی خورسندی طاسکوه ، سعید غیاثی ندوشن ، عباس عباس پور
XML نقش خودمختاری، شایستگی، ارتباط و علاقه فردی در پیش بینی تعلق دانشجویان به دانشگاه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/10/13
هادی صمدیه ، حسین کارشکی ، سیدامیر امین یزدی ، الهه حجازی
XML اثربخشی خودکنترلی هیجانی بر تاب‌آوری و شیفتگی تحصیلی دانش آموزان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/7/11
سیروس سورگی ، محمد حسن غنی فر ، محمدرضا اسدی یونسی ، قاسم آهی
XML پدیدارشناسی یادگیری غیر رسمی مدیران بیمارستان‌‌‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/3/28
بهروز مهرام ، مجید رشید ترابی ، مرتضی کرمی ، محمد رضا آهنچیان
XML الگوی محیط یادگیری مبتنی بر عامل آموزشی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/7/14
محمدرضا نیلی احمدآبادی ، نورعلی فرخی ، سمیه مهتدی ، سعید پورروستایی اردکانی
XML شناسایی عوامل پیش برنده و بازدارنده اجرای برنامه معلم پژوهنده و اعتبارسنجی آن - پذیرفته شده در 1402/4/31
یحیی صفی خانی
XML بررسی اثربخشی بسته‌ی آموزشی کارکردهای اجرایی سرد برانگیزش تحصیلی دانش آموزان عادی پایه ششم ابتدایی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/9/10
رحیم بدری گرگری ، اسکندر فتحی آذر ، حسن صبوری مقدم ، تورج هاشمی ، نجمه آزادفر
XML نقش سه‌گانه‌ی تاریک شخصیت و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در پیش‌بینی دلزدگی تحصیلی دانشجویان دختر - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/2/19
سلمان زارعی ، احمد کاظمی پور ، زهرا فروغی آغمیونی
XML رابطه خودآگاهی هیجانی و حمایت محیطی با خلاقیت هیجانی و اشتیاق تحصیلی در دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/5/22
ملیکه سیاحی ، سحر صفرزاده
XML مروری برتاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی‌‌کلان منطقه یک - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/12/8
محمدکاظم محمودی ، محمد صالحی ، مریم تقوایی یزدی
XML اشتراک گذاری دانش در محیط کار و ارتباط آن با چابکی، توسعه حرفه ای و بالندگی اساتید - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/10/10
سحر محسنی ، احمد میرگل ، محسن نجاتیان سیستانی
XML طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای بیماری‌های مزمن بستری در بیمارستان - پذیرفته شده در 1399/6/22
زهره آقاکثیری ، محمد رضا نیلی احمد آبادی ، اسماعیل زارعی زوازکی ، سید مجید عبداللهی
XML شناسایی مؤلفه های اصلی ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضاء هیأت علمی در یک دانشگاه علوم پزشکی سازمانی - پذیرفته شده با تصحیحات در 1399/2/24
علیرضا درویش نژاد سیکارودی ، محمد مسگرپورامیری ، علی رحمانی ، طه نصیری
XML بررسی میزان آمادگی خودراهبری در یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده در 1399/8/24
افسانه عسکرخواه ، سیده رویا نظری ، صدیقه حنانی ، مصطفی معظم فرد ، حمیدرضا علیزاده اتاقور
XML طراحی الگویی جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی دانشگاه در بستر توسعه سازمانی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/2/24
حمید فرهادی راد. به عنوان: نویسنده مسئول. (آدرس ایمیل:h.farhadirad@scu.ac.ir) ، عبداله پارسا ، سکینه شاهی ، مهران بهرامی
XML طراحی ابزار سنجش اثربخشی راهبردهای تدریس درس سلامت و بهداشت - پذیرفته شده در 1399/6/11
الهام هاشم پور ، بهنام طالبی ، یوسف ادیب
XML مقایسه الگوهای نظام تصمیم‌گیری برنامه درسی با سطوح نظریه عملی شُواب - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/12/16
سید مسعود حسینی ، مقصود امین خندقی ، محمود مهرمحمدی ، مصطفی قادری
XML پیش بینی موفقیت تحصیلی بر اساس رویکرد یادگیری تلفیقی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در 1401/7/19
حسین نجفی
XML شاخص های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس عاطفه پذیری ذهنی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/2/31
فرزاد قادری ، ناهید اکرمی ، کورش نامداری ، احمد عابدی
XML مقایسه رویکردهای مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول تا چهارم مقطع پزشکی عمومی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/6/29
مهدی اکبری ، حبیب اله نادری ، جلیل فتح آبادی ، امید شکری
XML تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر فناوری موک بر عملکرد یادگیری، خودآگاهی هیجانی و تفکر سطح بالا دانشجویان - پذیرفته شده در 1399/2/3
مریم رجبیان ده زیره ، حسین ستوده آرانی ، محمد مهتری آرانی ، ابوالفضل باغبانی
XML مدل یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودکارآمدی ریاضی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1398/10/24
اعظم زارع ، حسن حیدری ، حسین داوودی ، مهدی معینی کیا
XML الگوی ساختاری باورهای هوشی، باورهای انگیزشی و جهت گیری آینده با سازگاری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/11/7
محمد علی پولادی ، جواد کاوسیان ، پروین کدیور ، هادی کرامتی
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهزیستی ذهنی، شایستگی آموزشی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری - پذیرفته شده با تصحیحات در 1398/11/20
نجمه مشفقی ، نرجس خاتون ذبیحی حصاری ، المیرا اعزازی بجنوردی ، آزیتا امیرفخرایی
XML مدل‌یابی درگیری تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس ادراک از حمایت اساتید و خودکارآمدی تحصیلی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1398/10/7
مجید صدوقی ، زهره آریایی پناه
XML اثربخشی عوامل زمینه ای بر ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه های دولتی ایران و ارائه الگوی مطلوب - پذیرفته شده در 1398/4/24
سورنا مهرگان ، سکینه شاهی ، حمید فرهادی راد ، سیدعباس رضوی
XML بررسی رابطه بین احساس عدم پذیرش،سلامت ذهنی، اثربخشی آموزشی و پیشرفت تحصیلی در نظام آموزش از دور - پذیرفته شده در 1398/5/5
حسین نجفی
XML بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه ی پایش بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی: پیمایش دیدگاه خبرگان دانشگاه های کلان منطقه یک - پذیرفته شده در 1398/4/18
جمیله آقاتبار رودباری ، ترانه عنایتی
XML شناسایی عناصر، ویژگی ها و مکانیک هایِ موثرِ بازی های رایانه ای آموزشی - پذیرفته شده با تصحیحات در 1398/4/11
محسن روشنیان رامین ، خدیجه علی آبادی ، حسن رستگارپور ، علی دلاور ، سعید پور روستایی اردکانی
XML شناسایی چالش‌های دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران - پذیرفته شده در 1398/9/25
سپیده جعفری
XML ارزیابی افسردگی و اضطراب در دانشجویان ایرانی و تأثیر متغیرهای انتخابی جمعیت شناختی - منتشرشده در 1398/4/17
آنیتا فاطمی رضوان ، شیرین ماتی
XML تحلیل محتوای کتاب‌های دوره اول متوسطه از نظر توجه به مؤلفه‌های رشد اخلاقی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/5/22
آذر عباس زاده ، شهرام رنجدوست ، محمد عظیمی
XML بررسی فعالیت‌های بین‌المللی‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران - پذیرفته شده در 1398/3/27
سپیده جعفری
XML رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با اضطراب و افسردگی دانشجویان ایرانی - منتشرشده در 1397/12/8
آنیتا فاطمی رضوان ، باساواراجاپا s
XML بررسی رابطه بین معنای زندگی و سرزندگی تحصیلی با خلاقیت و شادکامی دانش آموزان دختر - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1398/1/17
سحر محسنی ، احمد میرگل ، الله نظر علیصوفی ، غلام ابراهیم زاده
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.57 seconds with 277 queries by YEKTAWEB 4642