دو ماهنامه علمی-پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (eISSN: ۲۳۴۵-۵۲۸۴, pISSN: ۲۳۴۵-۵۲۸۴)
دارای رتبه علمی-پژوهشی کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، از پاییز ۱۳۸۷ با هدف ارتقاء و توسعه کیفیت آموزش علوم پزشکی انتشار یافت. این نشریه با یاری خداوند متعال و همراهی شما اندیشمندان و دانشپژوهان گرانقدر در نظر دارد از طریق توجه دقیق و پرداختن به همه عوامل و عناصر راهبردهای آموزشی در علوم پزشکی به ویژه در راستای کیفیت بخشی به برنامه درسی و فعالیتهای یاددهی-یادگیری و تحقق اهداف توسعه آموزش علوم پزشکی گام بردارد.
این نشریه از ابتدای سال ۱۳۸۹ تا انتهای سال ۱۳۹۱ دارای رتبه علمی- ترویجی از کمیسیون نشریات علمی کشور بود ولی از آن پس با تغییر سیاست به سمت رویکرد پژوهشی در امر توسعه آموزش، از پاییز ۱۳۹۲ در زمره نشریات علمی- پژوهشی کمیسیون نشریات علوم پزشکی در آمد و از ابتدای سال ۱۳۹۳ نیز تناوب اتنشار خود را از فصلنامه به دوماهنامه تغییر داده است و سعی دارد با بهرهگیری از علم و تخصص محققان رشتههای برنامهریزی درسی و آموزش پزشکی با تدوین راهبردهای آموزشی مناسب در جهت اصلاح و بهبود فرآیند آموزش گام بردارد.
برای ارسال مقاله توجه به نکات زیر الزامی است. در صورت عدم رعایت و تحقق هر یک از موارد زیر، مقاله به نویسنده برگردانده شده و مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
سیویلیکا
| تاریخ ارسال: 1396/1/18 |
تغییر تناوب انتشار نشریه
نشریه علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی از ابتدای سال 1393 به صورت دوماهنامه منتشر می شود.
اطلاعیه مهم
از ابتدای سال 98 داشتن "کداخلاق" برای مقالات پژوهشی در مجلات علمی- پژوهشی، الزامی است و بدون ارایه این کد پذیرش و چاپ غیرممکن است.
همچنین از ابتدای سال 1397، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID برای تمامی نویسندگان الزامی گردد. لذا نسبت به ثبت نام و درج کد ORCID در پروفایل خود اقدام نمایید.